דרעי: "גם אם הסיפור יימשך – לא אבוא בטענה למשטרה"

    "הדבר היחיד שמחזק אותי בעת הזו, זו מבחן התוצאה. גודל ההישגים והתוצאות, בין אם זה לדאוג לשכרם של עשרות מורים בעלי משפחות שהם בשר מבשרנו, ובין אם זה לכנס את ראשי הרשויות החרדיות ולפעול יחד למחוק את האפליה"
    איתי גדסי 1 Comment on דרעי: "גם אם הסיפור יימשך – לא אבוא בטענה למשטרה"

    דרעי מגיב לחשדות נגדו: "גם במקרה שחלילה הסיפור הזה יימשך, ואפילו במקרה שיודיעו שאין כלום וסוגרים את התיק, לא אבוא כלל בטענות למשטרה ולפרקליטות" • הראיון המלא

    שר הפנים, אריה דרעי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "הדבר היחיד שמחזק אותי בעת הזו, זו מבחן התוצאה. גודל ההישגים והתוצאות, בין אם זה לדאוג לשכרם של עשרות מורים בעלי משפחות שהם בשר מבשרנו, ובין אם זה לכנס את ראשי הרשויות החרדיות ולפעול יחד למחוק את האפליה"
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי העניק ראיון חג חגיגי לכתב הפוליטי של ביטאון ש"ס 'יום ליום' חיים טריקי, במסגרתו התייחס דרעי לחקירה המתנהלת נגדו בימים אלו.

    בפתח דבריו נשאל על התחושה האישית בימים אלו, וציין בגילוי לב כי "אני רוצה לומר דבר אחד ברור: גם במקרה שחלילה הסיפור הזה יימשך, ואפילו במקרה שיודיעו שאין כלום וסוגרים את התיק, לא אבוא כלל בטענות למשטרה ולפרקליטות. הם עשו את עבודתם והיה עליהם לבדוק את הטעון בדיקה".

    דרעי התייחס לתמיכה הגדולה לה הוא זוכה: "אני מודה לחברי חברי הכנסת, לנציגים, לפעילים היקרים לציבור כולו שמחזקים את ידי יום יום שעה שעה, אין ספק בכך שזה מה שנותן לי את הכח להמשיך, והיא גם מחייבת. שאתה רואה את מרן ראש הישיבה שליט"א, את מועצת חכמי התורה ואת גדולי ישראל כמה הם מחזקים וכמה הם מעודדים, כשאתה רואה את הנציגים ואת השטח, אתה מבין שיש לך שליחות ויש לך אחריות, ואין לי ספק שהכל זה לטובה. וגם כשיישנם קשיים כאלו ואחרים עם כל ההסתר פנים, בסופו של דבר אנחנו כיהודים מאמינים בני מאמינים מבינים שהכל הוא מלמעלה.

    "ואני שב ואומר הדבר היחיד שמחזק אותי בעת הזו, זו מבחן התוצאה. גודל ההישגים והתוצאות, בין אם זה לדאוג לשכרם של עשרות מורים בעלי משפחות שהם בשר מבשרנו, ובין אם זה לכנס את ראשי הרשויות החרדיות ולפעול יחד למחוק את האפליה", אמר דרעי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ראיון בדיחה. להתראיין בעיתון הבית שלך כשכל השאלות מלטפות זה לא עיתונות, זו פראבדה.